.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
4بانده شدن محور سوادکوه درانتظار خريدزمين

شمال نيوز: عضو شورای عالی استان‌ها گفت: خرید زمین به عنوان مهم‌ترین مانع اجرایی شدن طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه در شهر زیراب است.
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، نرگس کمالی با تاکید بر این مطلب که وجود آمار صحیح مقدمه حل مشکلات و استفاده از قابلیت‌هاست، اظهار داشت: اگر آمار تصادفات محور سوادکوه به صورت کامل و شفاف بیان شود می‌توانیم به پیگیری مناسب‌تر و تاثیرگذارتر اقدام کنیم.

عضو شورای عالی استان‌ها با انتقاد از کند بودن اجرای طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه، افزود: اقدامات اجرایی شدن طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه به صورت اولویت‌بندی شده نیست و مناطق حادثه‌خیز در منطقه بالازیراب و سرخکلا و مناطق دیگر همچنان در اثر تصادفات قربانی می‌دهند.

عضو شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به رایزنی و برگزاری جلسات مختلف با دست‌اندرکاران 4 بانده شدن محور سوادکوه، گفت: خرید زمین به عنوان مهم‌ترین مانع اجرایی شدن طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه در شهر زیراب مطرح شده است.

کمالی با تاکید بر اینکه امنیت عبور و مرور شهروندان باید در اولویت فعالیت‌های دست اندرکاران 4 بانده شدن محور سوادکوه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار داریم تا برای اجرایی شدن طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه و اولویت‌بندی در حذف نقاط حادثه‌خیر و خرید زمین‌های حریم جاده، تلاش کنند.

عضو شورای شهر زیراب با بیان اینکه طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه از طرح‌های ماندگار ملی است، سرعت اجرایی شدن آن را کند توصیف کرد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1392
مسئولان به سخنراني در مورد جاده سواد كوه اعتبار در نظر بگيرند اين جاده عملكرد ملي دارد نه استاني وسرعت احداث تونل ها بسيار كم است حفر تونل كه ديگر نياز به خريد زمين ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.